dinsdag 22 december 2020

"Feestje"

 


Gisteravond fijn kunnen werken aan de volgende rand van de Belle & Boo quilt-in-wording.
Heb uiteindelijk toch gekozen voor een ruitje er helemaal omheen,
met op de hoeken,
Boo,


het konijnenvriendje van Belle samen met roodborstjes.

Ik had voor de volgende rand van alles in m'n hoofd,
waarbij ik dacht,
geweldig.

Maar,...
het maken van zo'n blok zoals ik nu heb gedaan,
is erg leuk om te doen.
en waarom zou dat niet nog een keer mogen?


Natuurlijk mag dat Goof.
Het is je eigen quiltfeestje.
Daarbij mag iedere quilter helemaal zelf weten hoe haar of zijn quilt wordt.
Jippie.

Hoe is het trouwens met de kerstboom?
Nou,
inmiddels hangen alle kerstspulletjes erin.
ALLEMAAL

Heerlijk zei meneer Supergoof,
onze eigen kitschboom,
nu nog de kerstkransjes.

Ik vind het zelf ook gezellig,
het was een feestje om ze er op m'n gemak in te hangen.
Alleen,
daar,
in de buurt van,


de teckelina,
daar hangt wat minder,...
Niet dat ze zo geïnteresseeerd is in de kerstboom,
maar je weet maar nooit,
we houden mekaar de komende tijd goed in de gaten.

Hoe is het ondertussen in 't Lappendekenwinkeltje?
Rustig.
De bestellingen zijn de deur uit,
en de mailtjes stromen binnen met vrolijke reacties op het ontvangen pakketje.
Zo lief,
dat voelt ook als een feestje.

En de pixies die nog in de winkel zijn?
Die bouwen daar hun eigen feestje,
zo zag ik net,
toen ik een lappie ging halen.


Ik heb jullie vast,
het komt goed,
ik trek jullie omhoog.


zo was er eentje met girlpower aan het roepen.
Geweldig.

Wil je iets bestellen?
Stuur dan een mailtje naar supergoofquilts@hotmail.com
dus niet via een reactie,...
dankjewel.


Fijne dinsdag lieve allemaal,
hou je taai,
en,









4 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Leuk wordt je belle & boo "quiltje". 😀
En ja, zo is een echte supergoofse kerstboom. Mooi en zo gezellig . Fijn dat meneer Supergoof nu tevreden is op de kerstkransjes na, maar die komen vast nog erin.
Veel plezier met je nieuwe idee voor de b & b lapjes en fijne dag
Groetjes
Bernadette

Floor zei

Teckelina weet heus wel een oplossing om bij de hoge kerstkransjes te komen hoor :-)
En het baasje is vast wel eventjes weg, naar de winkel voor een lappie bijvoorbeeld....

Rosemary B❤️ zei

I enjoyed reading today. What great adventures.
Ingrid, you make me happy. I think if I lived in Holland we would be
good friends.
All of your photos are beautiful and I adore your loving heart ❤️🌹

Coby Breitner zei

Geniet ook even lekker van je rust. Je bent al maanden met de winkel bezig en nu mag/kan je zelf ook weer lekker creatief bezig zijn, ondanks de reden waarom. Heel gezellig voor ons ook zo vaak een blogje. Je weet ik ben aan het genieten!
Ook ik heb mijn pakjes ontvangen en broer zei ohhh gezellig zussie ik ben er hoor. Samen Kerst vieren!