donderdag 24 juni 2021

"Ja, ik heb het gedaan"

 


Ja,
ik heb het gedaan.



Wat heb je gedaan Goof?


M'n dienblaadje erbij gepakt,
en,


ik ben op kleur gaan winkelen in m'n eigen quiltwinkel.
De opdracht was,
zoek frisse vrolijkheid in lapjes.


In de tinten
blauw, rood, geel, groen, roze en licht.


voor iets wat al wat jaartjes in m'n hoofd zat om ooit te maken,
vanaf het allereerste moment dat ik de quilt op Instagram zag,
en ik er heel erg blij van werd.

Welke quilt is het?


Happy flower quilt,
uit het gelijknamige boek van de Japanse ontwerpster Atsuko Matsuyama.

Ik heb dit boek 2 jaar geleden op de kop kunnen tikken bij bol punt com,...
en mocht je denken dat lijkt me een leuk boek,
dan is dat meteen mijn tip,
want
ik verkoop dit boek niet in de Supergoof Quiltwinkel.

Dus,
je hebt de lapjes gezien,
een klein beginnetje want er komen altijd weer lapjes bij als ik met een quilt bezig ben.
Je hebt het patroon gezien.
En,
heb je al wat gemaakt Goof?

Ja.


Het hexagonnenblokje.


En weet je wat?
Ik werd er vrolijk van.
En laat dat nu net de bedoeling zijn van lapjes.
Op naar het volgende blokje.
:o)

Fijne avond,
en,


lieve groetjes vanuit een heel serieuze quiltwinkel,
van,
 Ingrid/Goof.




7 opmerkingen:

Lonneke vB zei

Oh leuk je bent ook begonnen ✨
Veel maakplezier!
Grtjs Lonneke

Carin zei

Dat boek heb ik ook al een hele tijd in huis inclusief heel veel gekke, grappige stofjes. Misschien ook maar eens beginnen.

Bernadette van gils zei

Wat een leuke lapjes heb je gewinkeld. Veel plezier met het maken van deze quilt.
Fijne avond lieve Ingrid ๐Ÿ˜˜
Groetjes
Bernadette

Coby Breitner zei

Zo knap als iemand voor zo'n quilt kiest. Zelf ben ik van het makkelijke en herhaling. Dus laat maar vaak zien wie weet word ik nog eens geinspireerd. In ieder geval lekker vrolijk en geniet ik met je mee.
Fijn weekend

Annelies zei

Wat een ontzettend leuke en vrolijke quilt.

Floor zei

Wat heerlijk toch dat je even naar beneden kunt gaan en dan naar hartenlust te kunnen winkelen in eigen winkel.
Heerlijk lapjes uitzoeken voor je vrolijke quilt.
Daar kan je je weer lekker op uitleven en je krijgt vast veel navolgers.

Rosemary B❤️ zei

absolutely beautiful ๐ŸŒธ๐ŸŒŸwonderful pattern ๐Ÿงต๐Ÿ’Ž and perfect fabrics, Ingrid ๐Ÿ˜˜
This quilt will be a treasure!๐Ÿ’ ๐Ÿ”ป๐Ÿ”ธ