vrijdag 5 februari 2016

"Werk in uitvoering"


Is het in m'n handwerkkamertje.

En,
 op de één of andere manier,
vlotte dat werk veel beter,
toen de Nearly Insane Quilt was opgehangen.

De quilt hangt voor de verandering nu eens niet voor het raam,
maar 'gewoon'
op de muur.
Wat voor gevoel dat geeft?
Een quilt aan de muur?
Gewoon als thuis.
Zo fijn,...


Op de tafel ligt aan de ene kant,
de buit van de afgelopen weken te 'pronken',...
Lapjes,
boeken,
patronen,
lieve cadeautjes,
ook zo heerlijk,...


om naar te kijken,
op te pakken,...
te dromen,...

En wat ligt er,
aan de andere kant van de tafel?


De Konijnenfamilie natuurlijk.
Met,
uit het zicht,
de bak vol,
Supergoof Konijnenfamilie patroontjes
en toebehoren,
en de appliquatie quilts,
die morgen allemaal mee gaan naar de Quilthoeve in Naaldwijk.
Bijna 2 uur rijden,
maar dat vindt deze Goof helemaal niet erg,
voor een gezellige dag,
met Lieve Schatten,
 in een Quiltwalhalla,...

Fijne vrijdag allemaal,


9 opmerkingen:

Nicky zei

Goofy. Fijn weekend voor jou en Gootje 😊💕

Rita zei

Ziet er knus uit. Morgen een fijne dag. Geniet er van. Gr. Rita

Maria zei

Als ik nieuwe stofjes of patroon heb gekocht wil ik dat ook op mijn tafel, voelen, bekijken en blij zijn met de nieuwe aankoop, geniet er van en ook morgen !!!! Groetjes, Maria.

Anoniem zei

Ik kan bijna niet wachten tot het morgen is.... ik heb héél véél zin in deze leuke workshop! Er valt voor mij vast weer veel te leren net als bij de workshop ramenlappen afgelopen oktober.
Tot morgen!!! Groetjes, Sandra (de net-begonnen-nog-veel-te-leren-leerling-die-wel-heel-graag-met-lapjes-prutst)

Sparky zei

your home is coming together like your quilts piece by piece xx

Karen - Quilts...etc. zei

very nice to see your red and white Nearly Insane on the wall - I love that quilt and wish I had made it but I didn't and now well pass. What pattern is the rabbit block from - it is very cute

Annerose zei

Das sind ja total niedliche Häschen, echt super gemacht. Gefällt mir sehr gut. Der Quilt natürlich auch ist eine tolle Arbeit.
Liebe Grüße AnneRose

Lida zei

Heel veel plezier morgen! Gave buit trouwens! Groetjes
Lida

Coby Breitner zei

Goeiemorgen Ingrid, ohh wat had ik graag bij de konijnenfamiliedag vandaag geweest, juist de quilthoeve is voor mij dan dichtbij. Maar helaas had ik al een andere afspraak staan. We kunnen nl straks zwaaien, ik rij juist jouw richting uit naar 't Harde. Dagje uitgenodigd bij een quiltvriendin met man, mijn man ook mee en we maken er een gezellige dag van. Heb ergens gelezen dat je voorlopig geen les meer gaat geven, zou zo graag nog de applicatie of de ramenlappen doen, maar elke keer kwam de datum mij niet uit. Nou ik hoop dan maar op jouw eigen winkeltje hoor. Veel plezier vandaag in de quilthoeve, liefs Coby