dinsdag 23 februari 2016

"DiamantenTeam"


Een goed team,
zijn Kleine Muis & Goof op maandagmiddag.
Kleine Muis doet de voorbereidingen,
hij knipt de patroondeeltjes van de Diamant zorgvuldig uit.


Goof heeft dan,
ondertussen,
de lapjes uitgekozen,
en tekent de piepkleine stukjes papier af op het lapje,...

Rustig,
gestaag en nauwgezet werken ze zo samen door.
Dacht Goof eerst nog dat ze zou moeten wennen aan de ieniemienie,
piepkleine stukjes,
toen ze eenmaal bezig was,
was er geen centje pijn.

Het duurde dan ook niet lang,
of Kleine Muis kon naar het dak hollen,
van zijn eigen blauwe huis,
om een showtje weg te geven.


Tadaaaaaaaaaaaaaaaa,....
Diamant 65.
Kleine Muis vond het heerlijk om dit na maanden weer te kunnen doen.

Goof had de smaak ook helemaal te pakken,
Diamant 66 volgde heel rap,
maar dat kwam wellicht omdat die Diamant een eitje was,...
zo makkelijk,...


Deze keer,
een Diamant met tekst erop,
zodat Kleine Muis straks,
als zijn Diamantenquilt klaar is,
 ook nog iets te lezen heeft,...

Twee Diamanten af,
op naar de volgende.

Uhm,...
Kleine Muis?
Ja Goof.
Heb jij misschien m'n leesbril gezien?


Welke bril Goof?
;o)

Fijne dinsdag allemaal,
en

13 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Heerlijk om te lezen. Na al die weken Kleine Muis niet gezien te hebben.
Mooi teamwerk en prachtige diamanten hebben jullie samen gemaakt.
Succes met "zoeken" naar je leesbril Ingrid
Groetjes
Bernadette

Ineke zei

Gezellig, wat een leuke samenwerking.
Liefs, Ineke

Floor zei

Toch wat te groot die bril kleine muis. Maar je hebt weer keurig de diamanten geshowd!

OmaSannie zei

Wat worden ze mooi he.. hier de piepkleine stukjes van de 365 dagen..
Liefs San.

Frederika zei

Wat zijn ze weer mooi jullie diamantjes

Dientje zei

Mooie diamanten.

mams logboek zei

Kleine muis toch , met zo'n bril op je neus kan niks je nog ontgaan ..;veel plezier samen me knippen en naaien en showen ...groetjes Gerd

Aunt 'Reen zei

2 very beautiful Diamonds!

Evelyne zei

Heerlijk zo'n behulpzame muis! Wat een teamwork! Wat zijn ze mooi je diamanten. Mijn boek ligt nog in Frankrijk, dus als ik daar terug ben ga ik ze zeker maken. Maar ik moet het helemaal alleen doen zonder hulp van een diamanten muis!!Zo'n maatje zou ik ook wel willen.

Lieve groetjes,
Evelyne

Sandi zei

Beautiful job on your diamonds! So glad you and Little Mouse are back working in harmony once more.

Teresa zei

Wonderful blocks! I love them.

erika zei

Zo'n hulpje als Kleine Muis zou ik ook wel willen! Zo gezellig samen.
En wat fijn dat er weer mooie diamenten geshowd worden. Ik denk dat Kleine Muis maar eens naar de opticien moet, een kleiner brilletje zou toch beter zijn...

ria vogelzang zei

Haha, die muis!! Je maakt er weer een avontuur van zeg!
Geniet nog maar heerlijk en fijn dat je voorbij de griep bent....... (ik kom er net uit..... vervelend....)
Groetjes!