donderdag 19 januari 2017

"Blommen"


Vandaag,
een 'wandelingetje' langs,
 de bollen & blommen.

Kijken of alles goed gaat.
Water verversen,
uitgebloeide blommen verwijderen,...


De oerbollen,
waarvandezeGoofechtwelweetdathetamaryllissenzijn;o),
hebben buren gekregen.

Aan de ene kant,
 staan prachtige amaryllissen in de vaas,
en,
hele,
mooie,
sjieke,
lieve,


dierbare,
 orchideeëndames,
 aan de andere kant.

De zelfde soort orchidee als mijn mam altijd had.

En het lijkt net,
alsof,
 de oerbollen hebben besloten een groei sprintje maken,...
:o)


Ze kunnen het ineens.
:o)


De Blauwe Druifjes hebben met z'n allen,
helemaal geen buren nodig.
Die Blauwe Druivenfamilie is zo SCHATTIG.

Als alle bollen & blommen verzorgd zijn,
is het tijd,
 om het boekje er bij te pakken.

Het geborduurde boekje dat Eef voor me heeft gemaakt,
zo LIEF.


Het boekje dat dagelijks in gebruik is,
 om Goofse ideetjes,
 in op te schrijven.

Vandaag is er nog geen ideetje langs gehuppeld,
dus voor nu,
gewoon even lekker de blaadjes omslaan.
En dan?

 Verder met blommen,
andere blommen dat wel,...


Broderie Perse blommen.

Eens kijken of er een blommetje bij mag,
of toch maar eentje weg,...


Nog even wat 'puzzelen',...
;o)

Fijne donderdag allemaal,
tot de volgende keer,
en

16 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Altijd fijn om bloemen en/of bolletjes in huis te hebben. Ik heb nu ze er weer zijn ook steeds weer tulpen staan. En altijd heb ik wel 2 orchideeën in huis. En zo leuk als ze, zoals nu extra bloemstengels vormen of na uitgebloeid te zijn, na een tijd weer opnieuw beginnen. Wat een prachtige krans van anijssterren heb je daar hangen. Ik heb een grote weckfles vol, maar die worden gebruikt voor het kokkerellen. Mmm! Fijne dag!

Bernadette van gils zei

Wat een mooie bloemen, zowel de echte als de lapjes bloemen. En wat een lief ideetjesboekje, een mooi kadootje.
Hier wordt druk gefoept.
Fijne dag en groetjes
Bernadette

Annelies zei

O, was ik maar wat minder allergisch voor bloemen.
In ieder geval kan ik zonder gevaar genieten van je foto's !

Unknown zei

Echt helemaal geweldig het woord met beeld. Verliefd ook op de blauwe schaal, ach eigenlijk op zoveel meer wat ik zie. Fijne dag en lieve groetjes, Anita

ria vogelzang zei

Zo lief!

FLR zei

Moooooooooiiiiii <3

Quiltminizusje zei

Wat gezellig bij jou in huis, met al je bloemen en dan ook nog die extra bloemen op het lappie.
Mooi.
Groetjes christine

OmaSannie zei

DIE BLAUWE SCHAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL ohhhhhhhhhhhhhh slik, zucht....

Yolanda zei

Behalve je mooie blommen zie ik ook een mooi merklapje, daar zoek ik al een poosje naar, ooit een bestel patroon van de Ariadne.... Heb jij dit patroon? Zou het graag van je over willen nemen....

marion anderson zei

he wat gezellig in je bloementuintje...ben benieuwd wat er in dat boekje staat .....hihihihi, wens je veel inspiratie meis...en lekker opschrijven...knufje....je mam zou heel erg trots zijn...xxx

Evelyne zei

Wat een gezellig sfeertje bij jou in huis. Zo'n cosy huis en dan is er niet eens een slapend Gootje in beeld, behalve op de foto dan! Leuk je broderie perse met de bloemen en fijn dat het boekje wat ik maakte, gevuld wordt met jou creatieve ideeën! Hier wordt druk gefoept, zo heerlijk om mee bezig te zijn!

Lieve groetjes,
Eef

Monica zei

Well, this looks very promising to me, Ingrid. Love those colours!

Marja Rijnsburger zei

Heel gezellig in huis met al die bloemen.
De borduurtjes vind ik ook heel mooi.
Groetjes Marja
🐕🐕🐕

Marianne Gooren zei

Wat heb je het toch gezelliggggggggg!

Michelle zei

Love the Broderie!

Annelein zei

Die laatste blommen vind ik toch het aller... allerleukst!!! Mét die o zo lieve lapjes die hier en daar te zien zijn... Voor mij ook net blommen...*Ü*...