woensdag 4 januari 2017

"Fotomodelbehang"


Dit is toch wel één van m'n lievelingsquilts,


de kleuren,....


het mooie middenstuk,
de piepkleine quiltsteekjes,
en de ronde vormen.

Heb deze Dronkemanspad quilt gemaakt naar een patroon uit de oude Ariadne,
toen ik nog niet zo lang quiltte,
en überhaupt niet wist dat ronde vormen moeilijk zijn.
Weet je dat 't scheelt bij het quilten?
Die onbevangenheid?
Ja echt.
Tenminste bij mij dan.
;o)

Ben blij dat de quilt kan 'hangen',
dat we er weer de ruimte voor hebben.
Heb 'm een tijdje moeten missen aan de muur.


Maak er ook heel graag foto's van,
overdag,
 en s'avonds bij lamp-licht.


Deze quilt is echt m'n meest favoriete behang.
:o)

Fijne woensdag allemaal,
maak er een fijne dag van,
en,

17 opmerkingen:

marion anderson zei

geweldig meis, het feit dat je zo onbevangen bent en blijft...xxxx

Sylvia`s Quilts zei

Helemaal mee eens! Ik heb het patroon ook nog uit de Ariadne!
Groetjes Sylvia.

florecouleurs zei

Very nice I love

Klazien zei

Die onbevangenheid, ik snap je helemaal. Soms mis ik dat ook zo, ik bedoel ploep in het diepe en onderweg probleempjes oplossen. Nu wil ik eerst alle valkuilen weten voordat ik begin en stel dan uit. Ik doe eigenlijk nooit aan goede voornemens maar jouw opmerking zet me aan op iets nieuw te maken, gewoon hupperdepup aan de slag!!!!!

Jeanneke zei

Jouw quilt, de hobby, de onbevangenheid, het plezier en de liefde die je erin hebt gestopt met ieder steekje...prachtig! Zo'n mooi Nederlands woord hebben we daarvoor: liefhebberij. Toch?
Gaat niets boven.
Groetjes,

Jeanneke.

Marja Rijnsburger zei

Ik kan me voorstellen dat dit een van je lievelingsquilts is, hij/zij is prachtig. Ik quilt zelf nog niet zo lang, zo een anderhalf jaar. Een echte beginner dus. Maar al helemaal verkocht. Dacht er juist over om mijn oude stapels Ariadne's eens uit de schuur te halen. Naar aanleiding van jouw blogje ga ik dat vanmiddag nog doen. De goede oude tijd toen de Ariadne nog een echt handwerkblad was.
Hartelijke groet,
Marja

Guusje, zei

Dit is ook wel een schat van een quilt. Hij heeft iets bijzonders. Bij mij is de klosquilt de dierbaarste die ik heb samen met de quilt die ik voor mijn broertje heb gemaakt die hij helaas nooit heeft mogen zien.

Quiltlia zei

Tis toch echt Woensdag.
Groetjes Lia

Supergoof zei

Oeps😊

Quiltminizusje zei

Heerlijk zo'n gouwe ouwe, en zo groot voor toen als beginneling, geweldig toch.
Christine

BezigeBijMirjam zei

Blijft een mooie quilt! Neem je deze ook mee de 21ste?

Unknown zei

Hij is ook fantastisch hoor!

Supergoof zei

Jazeker!😊

Aunt 'Reen zei

Your quilt looks beautiful hanging on the wall!

Evelyne zei

Prachtige quilt en heerlijk dat hij weer een plekje heeft zodat je er weer volop van kan genieten.
Nog een fantastisch en creatief nieuwjaar ,lieve Ingrid.

Annelein zei

Je hebt allemaal van die mooie behangetjes... zo'n heerlijk warm quilthuis...

taozeeland zei

Ja, waanzinnige quilt..Geweldig!