zondag 1 januari 2017

"Voor jou 'n lief 2017"


Jippie,
 het is 2017.
Voor mij wordt 't een hartjesjaar.
Deze Goof gaat ze overal instoppen,
eigenlijk is dat niets nieuws want dat doe ik altijd,
:o)


Natuurlijk,
worden er eerst hartjes getekend,
met m'n handige malletje,
dat te bestellen is bij Coriene (klik),
en daarna geappliqueerd.


Waar deze hartjes in komen?
Daar heb ik al een idee over,
in m'n Broderie Perse quilt.


En wat vindt kleine Muis daar van?

Het maakt Kleine Muis niets uit,...
hij denkt,
'het hartje is m'n eigen malletje,
dus,...


elke quilt waar een hartje op staat,..."
Oeps,...



Fijne "nieuwe eerste 2017-zondag",

19 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Ook voor jullie een fijn 2017.
Ik ben helemaal flieft op je hartjes en het malletje werkt zo fijn. Het 1 januari hartje ligt hier al gereed om geappliqueerd te worden. Nog 364 te gaan want ga er elke dag een maken en op bijzondere dagen misschien 2.
Kleine Muis geniet maar van al die hartjes want ze stralen liefde uit.
Groetjes
Bernadette

Wilma Kuin zei

Een reuze goed 2017 voor jou en je gezinnetje!! 💋❤

Annelies zei

Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief jaar toe !!

OmaSannie zei

Bij mij liggen er een aantal geknipt om in de Foep, DE quilt waar ik helemaal Flieft op ben, verwerkt te worden. De Foep staat voor houden van, houden van het meisje waar ik hem voor maak, houden van de lapjes, houden van al die lieverds die zomaar kantjes opsturen omdat ik zo van kantjes hou, houden van het ontwerp en vooral houden van mijn lieve vriendinnetje die de eigenaar/ontwerpster is van al dit moois! Liefs mij xxx

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

'Hart'stikke mooi 2017 xx

KijkDaarIs zei

Leuk HARTelijkheid verspreiden ..een goed plan...
Ben ook al een tijdje in de hartjes ....een ander malletje en een ietsie ander hartje..maar dat maakt niet uit..elk hart is anders...maar we bedoelen hetzelfde....
Dus wens ik jullie een HARTstikke fijn 2017
xxx

Joke zei

Een goed 2017 voor jou en al je hartendiefjes.

martine zei

De beste wensen voor 2017 en de hartjes gaan vast een groot succes worden.

Else zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar! Een jaar met LIEFDE, GEZONDHEID & CREATIVITEIT. XX van mij

Elza zei

Voor jullie ook een geweldig nieuw jaar, en de hartjes zullen het heel goed doen. Top groetjes Elza.

Annemieke zei

Gaaf al die rood/witte hartjes bij elkaar!
Ook fijne 1ste zondag en n gelukkig nieuwjaar.
Groetjes
Annemieke

Radka zei

I love all those hearts!
Happy New year to you,
xx

ria vogelzang zei

Een heel HART-VOL 2017! Liefs uit Ommen. <3

Aunt 'Reen zei

Love those little hearts!
Wishing you a Happy New Year!

Phyllis zei

Wat een prima begin van het nieuwe jaar!

Carole Y. zei

Happy New Year to you and your family and I wish you all that your heart desires!
Carole Y.

Floor zei

Hartjes, ze zijn altijd leuk. En kleine muis heeft mijn hartje gestolen hoor.
Jij ook een heel goed, gelukkig, gezond en creatief 2017!
Liefs,
Floor

Willeke van Toorn zei

Een heel goed 2017 gewenst voor jou en al die je lief hebt.

BezigeBijMirjam zei

Schattig, die hartjes! Ik ben al een tijdje hartjestofjes aan het verzamelen voor een hartenquilt!