vrijdag 27 januari 2017

"Wat nu wat nu, zei Pichegru"



Inmiddels is het wel duidelijk dat ik helemaal *flieft* ben op de hartjes.
Ze zijn schattig, leuk, lief, klein blablabla,...
die hele riedel ken je nu wel,...

Ook dat ik er niet mee wil kan stoppen?


O,
dat weet je ook.

Eigenlijk was het vanaf het begin de bedoeling,
dat er een hartjesblok in het Broderie Perse Voorproefje zou komen.


Na 1 blok dacht ik,
nou,....
een paar meer vind ik ook wel wat,...

En inmiddels is het zo ver gekomen,
dat ik denk,...
een hele grote hartjesquilt?


In mijn gezin,
 hebben zich al fans van een hartjesquilt vrijwillig aangemeld.
Dat zou ook eens 'n keer niet zo zijn.


Dus,
wat nu wat nu,
zei Pichegru,...
alles kan en is leuk,...

Fijne vrijdag allemaal,
en

16 opmerkingen:

Annelies zei

Een hele hartjesquilt ?

Wilma Kuin zei

Zo te horen een paar hartjes quilts!

erika zei

Ja!! Een hartjesquilt of een paar natuurlijk ! Qua vorm vind ik het niet zo in de broderie Perse quilt passen, tenzij je ze in een ronde of hartjesvorm maakt.

Bernadette van gils zei

Oh jij gaat tijd te kort komen !!!! Alle kinderen een hartjes quilt 😍 dat gaat jou lukken, dat weet ik zeker
Hier wordt ie ook wel groot maar nog geen idee hoe groot. In ieder geval eerst rijen van 15 tot aan eind van het jaar en als ik dan te klein vind en nog zin heb ga ik gewoon door
Veel hartjes plezier en dat wordt je BP voorproefje mooi. Ook zo met lieve hartjes erbij
Fijn weekend en groetjes
Bernadette

OmaSannie zei

wat je gaat doen, ik wacht het af! Dat ze op de mooiste plek in jullie huis liggen........ Dat staat boven alles en 1 hartjesquilt in de stapel om uit te kiezen als ze thuis zijn... Ja... die ontbreekt idd nog. Liefs mij xxxx

marion zei

erg leuk een hartjesquilt....

Marja Rijnsburger zei

Ikzelf (nu weet ik niet of je op mijn mening zit te wachten ) zou een broderie perse en een hartjes quilt maken. De hartjes zijn zo lief dat ze een eigen quilt waard zijn, heerlijk om jezelf op te warmen onder zo een liefdevolle quilt 💟💟💟. De broderie perse blokken zijn al zo mooi op zichzelf.
Mooi wordt het zeker.
Fijn weekend.
Groetjes Marja
💖💖💖

Floor zei

Een hele hartjesquilt is prachtig. En als je nu al liefhebbers hebt en je vindt het zo leuk om te doen..... tja dan kan ik je maar één ding aanbevelen... :-)
Groetjes,
Floor

Quilting Moesje zei

Ik vind ze heel mooi in je broderie perse (o)!!!
Maar de hartjes lijken zo te lezen op de Vingerhoedjes :0)) En roepen ook om een eigen quilt (o 2)
:0))))

Quilting Moesje zei

Ik vind ze heel mooi in je broderie perse (o)!!!
Maar de hartjes lijken zo te lezen op de Vingerhoedjes :0)) En roepen ook om een eigen quilt (o 2)
:0))))

Farmhouse Quilts zei

I love, love, love your little hearts! I think a BIG quilt with little hearts will be darling :)

BezigeBijMirjam zei

Gewoon doorgaan.....! Ha, ha! En dan een aparte quilt, groot of nog groter, van die iene mieni hartjes maken zou mijn voorkeur hebben. En jouw broderie persé quilt, een broderie persé quilt laten zijn? Zoveel mensen, zoveel ideeën. Maar uiteindelijk zelf de keuze maken die goed voelt, toch? Fijn weekend!

Ivy, Phyllis and Me! zei

Good afternoon Ingrid, I adore your heart quilt, it is beautiful.
Best Wishes.
Daphne

Marijke zei

JA een grote Valentijnsquilt! Zie het al helemaal voor me, helemaal geweldig!
Fijn weekend,
lieve groetjes van Marijke

Villa Zeezicht zei

Hahahaha, ik moet heel hard lachen om die uitdrukking ;o) Echt eentje die ook in onze familie gebezigd werd! Ooit, tijdens het spelen van Triviant, kwam er een vraag over welke Franse generaal deze onvergetelijke woorden uitsprak. En hilarisch genoeg wist ik dus het antwoord ;o) Enne, je hartjes vind ik ook supermooi!! Liefs xxx

marion anderson zei

geweldig ingrid...xxx