dinsdag 31 januari 2017

"Vriendinnetje"


Op dinsdagmorgen op de thee,
bij lieve Lieverd..
We brengen draadjesvlees mee,
dat mijn lief zo lekker kan maken.


En,
als we daar dan zijn,
 loop ik even de slaapkamer in,
om 'n vriendinnetje goedendag te zeggen.


De quilt,
The Dancing Dollies 
(oftewel Swanlake naar een patroon van Susan Smith)
ligt daar gezellig op bed te liggen.
Ik leg er het hartjesblokje even bij,
kleurt ook weer zo leuk,...


Wat heb je nou toch bij je zegt lieve Lieverd,
laat eens zien,...
En dan haal ik de hartjes er uit,
die afgetekend zijn op de stof,
en ook al uit geknipt,
en lieve Lieverd kijkt naar alle schattige plaatjes,
en geniet,...


En ik?
Ik geniet mee.
Ik vertel er over,
laat zien hoe dat ik dat allemaal doe,
vertel ook over het hartjesmalletje.


Jeetje zegt lieve Lieverd wat een werk!
Maar, 
wel heel leuk.
:o)

Fijne dinsdag allemaal,
en,

14 opmerkingen:

Quiltminizusje zei

Wat is dat toch een mooie quilt en fijn dat ze een goede bestemming heeft, al die dametjes.
Christine

Quilting Moesje zei

Wel een heeeeel lief vriendinnetje :0)))

Bernadette van gils zei

Lieve quilt heeft lieve Lieverd op bed liggen. En hartjes passen toch overal bij 😁😁
Groetjes
Bernadette

OmaSannie zei

Gaat het goed met haar? Daar ook een gebakje of alleen de draadjesvlees? Fijn voor jullie en voor haar... En het zien van de DD's doet me beseffen dat ik ergens ook nog drie stroken heb liggen... misschien eens tijd vrij maken om deze dames te laten dansen... Liefs mijxxx

Else zei

Geniet momentjes XX

ria vogelzang zei

Echt lief!! <3 <3

Phyllis zei

Wat leuk om de Dancing Dollies weer eens te zien en ja, de hartjes kleuren daar heel lief bij.

Régine zei

Mooi dat je lieve quilt zo'n lief plekje heeft. Het is een hele mooi quilt! Wat den leuk doosje voor je hartjes. Groetjes, Régine.

Villa Zeezicht zei

Ohhhh... :))))

Annelein zei

"Jong" ontmoet "oud"....*Ü*... Draadjesvlees...hmmmm... is hier ook zo favoriet...

marion anderson zei

dikke knuf voor je lieve lieverd...xxx

Lianne van der Lint zei

Wat leuk om de Dollies weer eens te zien! Driekwart af bij mij. Moet ik toch weer eens oppakken....Maar eerst twee quiltjes voor de tweeling die op komst is!!!!!!!

Unknown zei

Such a beautiful quilt, love how you can make any fabric into a piece of art!

Mary - Lecoeurceltique zei

This is a beautiful quilt.