donderdag 26 januari 2017

"Een wandelingetje"


Gootje ga je mee?


We gaan wandelen,
het is mooi weer,


't zonnetje schijnt,
wel heel koud,


maar daar kunnen we tegen.
Het is hier altijd leuk om te wandelen,


we zien van alles,
en Gootje ruikt van alles,...


Goof bukt om een foto te maken,
en wie staat er voor?
Hoe is het mogelijk hรจ,
zulke korte pootjes, en dan toch net er voor,...


We wandelden door het park,
en zijn al weer bijna thuis,...

Die wandelingetjes maken we veel zo op een dag,


kriskras door de stad,
of er buiten,


net waar we zin in hebben.

En verder,...
nou,
uhm,


 Gootje slaapt veel,...


heel veel,...
;o)

En ik doe van alles en nog wat,
en soms ook even,
even,...
 een hartje,...
als ik tijd heb,...
even,



 zo'n snoephartje tussendoor,...


Zo schattig die Ukkies.
:o)

Fijne donderdag allemaal,
tot de volgende keer,
en,

11 opmerkingen:

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Mooie wandeling. Dat is het goede van het hebben van een hond. Kou, regen, sneeuw, je gaat eruit. Schattige hartjes!

OmaSannie zei

Goeeeeeeeeeeiemorgen lieverds in het prachtige Kampen! Fijne dag ennehhhh de Hartjes...Ze zijn geweldig!
Liefs mij xxx

Annemieke zei

Super lieve snuit en mooie wandelingfoto's. Je hartjesquilt wordt gaaf.
Groetjes
Annemieke

Bernadette van gils zei

Heerlijk dat bij jou zonnetje al schijnt. Hier nog niet hoor. Mooie foto's en tja Margootje denkt naruurlijk: maak jij nu een foto zonder mij erop, dat kan niet en gaat er dus lekker voor staan ๐Ÿ˜
Ik zit net aan mijn hartje voor vandaag te werken, heerlijk om te doen.
Fijne dag en groetjes
Bernadette

Quilting Moesje zei

Dat verbaasd me ook nog steeds :0))
Bear slaapt buiten t wandelen, spelen en rennen buiten om ook thuis bijna alleen maar !
Met zn poten in de lucht of snurkend .... errug lief ; 0)
Margootje :0))
Lief zijn ook je hartjes !

Marja Rijnsburger zei

Ook ik geniet elke dag van het wandelen met de honden. Er is iedere zoveel moois te zien.
Fijne dag.
Groetjes Marja
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

Unknown zei

25-01-2017 Goofs hartje is binnen, de eerste is gemaakt. Ik ga het gebruiken voor een "het erbij quiltwerk(je)" knuffel/kroel quilt voor kleindochter Josephine.

marion anderson zei

he wat gezellig dat ik met je mee mocht wandelen....liefs..xx

Annelein zei

Je hartjesquilt is een snoepje...

marijna zei

Hier ook al zo'n lekker zonnetje. Mooi stadje toch waar je woont. En de eerste voorjArs tekens al te zien in jullie park. Geniet van deze dag.

Floor zei

Wat woon je toch mooi, een prachtig oud stadje met een heuse stadspoort.
En Gootje loopt altijd voorop, die vertelt je vast welke kant jullie vandaag op gaan :-)
Veel plezier met die leuke hartjes.
Groetjes,
Floor