maandag 14 januari 2008

"Van de ene baby, naar de andere,..."


En terwijl ik op mijn eerste vrije dag bezig ben met de volgende baby,.... namelijk J-10 van m'n Baby Jane. Kijk ik af en toe hoofdschuddend naar het maffe stelletje schuin tegen over me.
Ik roep heel rustig naar Willemijn, of ze m'n fototoestel wil pakken, dat hoe kan 't ook anders, natuurlijk weer net boven ligt,.... Want als ik op sta, doen zij dat ook,... ze kunnen niet zonder mij, maar,....

ook niet zonder mekaar,... Je zult toch maar als teckel zo'n grote vriendin hebben! Waarschijnlijk valt het Yeppe niet eens op.
Een teckel is toch een GROTE GEEST in een klein lichaam?! Maar hoe zit 't dan met Bregje,....?

20 opmerkingen:

Corrie zei

Bregje heeft gewoon een driedubbele geest in haar grote lichaam...een vader-, een moeder- en een vriendengeest. Ingrid wat is je blog leuk geworden met die mooie plaatjes in de zijbalken. Hoe moet dat?? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar!

groetjes van ingrid h.g. zei

@Corrie, ik dacht dat jij dat wist,... je hebt toch plaatjes,....

Je moet naar 'typelist' gaan, en dan 'n nieuwe typelist aanmaken,voor foto's doe je dat bij 'notities'.

Je geeft de typelist een label, b.v. borduurwerk van Corrie,... en bij 'note' zet je de link van de foto neer, die je b.v. door middel van http://tinypic.com/ ophaalt,....
Ik hoop dat het duidelijk is, ik heb er zelf enorm mee geklungelt, omdat ik niet door had, dat je bij 'notities' die nieuwe typelist moet maken,...
;o)

YokkoBears zei

Bregje heeft een mooi gordijntje voor haar ogen,
maar je ziet haar denken;
weer dat fototoestel ........
En Yeppe,
die ligt hoog en warm
en denkt;
Ingrid,
je doet maar,
als ik maar kan blijven liggen.

Hilly zei

een grote schat in een lief lobbeslichaam

conny zei

Ik denk dat Bregje hxc3xa9xc3xa9l stil blijft liggen om Yeppe niet te storen...... lief hoor.

Mary zei

J-10 wordt mooi !! en die hondjes van je, dotjes !!

Petra zei

Ooohhhh...wat leuk, wat leuk!!! Ik geniet zo van de foto's van jouw dieren, heerlijk!!!

dijn/audrey zei

eventjes nog die hondenneuzen knuffelen>>>> lebberlebber>>>>>

frauke zei

hahaha, geweldig! bregje is gewoon de mol die wil weten wie er op zn kop gepoept heeft;) en het drolletje is dan... juist. hihihi
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

gerda zei

Wat een moppies die doggie's...zo genoeglijk bij elkaar.Gezellie
Je dear jean wordt mooi Ingrid!
Weet je al wanneer je.......
Ik neem vandaag mijn sbs maar vast mee(morgen ben ik vrij)donderdag en zaterdag neem ik hem ook mee als het nodig is!!!
Fijne dag allemaal

Anonymous zei

Bregje wordt er niet warm of koud van dat Yeppe altijd over haar heen wandelt, want dat doet hij, met zijn korte stevige pootjes,....
Maar als ze zelf iets wil,...dan staat ze gewoon op, en dan let ze xc3xa9cht niet op hem.
Ik vind haar altijd net een grote doedelzak, met die enorme lange poten!
;o)
En ze vindt foto's maken niet het allerleukste,...

;o)
@Frauke, inderdaad!
:o))))))))))))))))))))))))))))))

@Gerda,uhm, wat dacht je van vandaag,....
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

dat was ik net,...
;o)

marian'ne m zei

AL je baby's zijn LIEFFFFF !!!:-).

katrien zei

Ziet er weerom een leuk blokje uit.
En wat liggen de hondjes er rustig bij.

Annelies zei

Goed dat Sjaan nu bij jou aan het werk is, dan kan ze het weekend weer bij mij terecht !
Leuk blokje. Het lijkt wel of Jane haast ieder blokje heeft geappliceerd.

Marianne D zei

Wat zijn die honden van jou toch een stel schatten!Je DearJaneblokje wordt ook mooi,bij mij zitten ze opgeborgen tot betere tijden.Ik heb nu zoveel om handen dat ze er gewoon bij inschieten....

groetjes van ingrid h.g. zei

Zo ik ben weer thuis,... Ben vanmorgen naar PP geweest in Zutphen. Ik heb een heerlijke ochtend gehad!
En ook Conny ontmoet, met volgens mij, handig zusje? Hardstikke gezellig!
:o)
En wat heb ik gekocht,....... dat durf ik eigenlijk niet te laten zien,....
*xc3x9c*
Gelukkig houdt Gerda haar mond stijf op slot,....
;o)

groetjes van ingrid h.g. zei

@Annelies, ik weet niet of Jane ieder blokje heeft geappliceerd, maar ik voor de verandering wel,...
Had waarschijnlijk ineens de smaak te pakken,....
;o)
@Marianne D, dat komt vast nog wel een keer!
:o)
@Katrien als Yeppe en Bregje heerlijk liggen, dan zijn ze ook heel rustig,...
Een Ierse Wolfshond is zowiezo heel rustig, kalm en zachtaardig.
Gelukkig geen stuiterbal,dat kan ook niet met het grootste hondenras ter wereld.
:o)

@MM, K*LO*P*T*!
:o)

jose zei

Wat lief alle bij.

Juul :o) zei

*L*I*E*F*!
Ik ga "snel" ff verder lezen >>>>>
(wat loop ik gelijk achter *xc3x9c*)
;o)