donderdag 17 januari 2008

"Laat Supergoof maar schuiven,..."


Misschien heb je het al in de gaten gehad, Supergoof is een beetje haar web-log aan het veranderen. Er zijn wat foto's in de zijkolommen geplaatst. En nu heeft ze ook een foto-album aangemaakt.  Dat foto-album, genaamd "Quiltfoto's"  zie je in de linkerkolom staan. Als je er op klikt, dan wijst alles zich vanzelf.
Het is de bedoeling dat er nog meer foto's in komen, met een verwijzing naar het desbetreffende logje. Supergoof vindt het namelijk zo jammer, dat veel nieuwe bezoekers niet in de gaten hebben, dat er hier al heel veel te zien is geweest,... misschien helpt dit een beetje.
Het is nog niet helemaal zoals ze 't graag zou willen,... helaas pindakaas. Want eerlijk is eerlijk, Supergoof is nogal een klungelmuts op computergebied. Maar al doende leert men,... en Supergoof hopenlijk ook,....
O, en die foto van Old Yeller en Kleine Beer, die is eigenlijk speciaal voor Fleur gemaakt,... ;o)

32 opmerkingen:

frauke zei

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! wat een poepies! nou,het ziet er al goed uit, dus het komt allemaal vast wel goed supergoof;) xxxxxxxx

Ellen zei

Laat Supergoof zeker maar schuiven, want nu kunnen we zomaar al die mooie quilts achter elkaar bekijken!

en wat heeft ze er veel he! :o)

martine zei

Niets klungelmuts. Het ziet er heel mooi uit.

Astrid zei

Jeetje...dat ziet er pas professioneel uit Ingrid! Hoezo computernitwit? En wat heb jij al veel quilts???!!!!!! Leuk...zo virtueel quiltdagboek.

gerda zei

waauw...wat doe je dat mooi het op blinken van je web-log..al die quilts op klik afstand..super!!!!!!
Wat heb je toch een goed en mooi kleurgevoel...je zou d'r menig zaaltje mee kunnen vullen!!!!!!!!!
Ik zag dat mijn ecru en rood garen opwas vooral rood !!!!!gelukkig mag ik werken vandaag....zouden ze?????????(ha ha)flauw he.
Fijne dag voor jullie allemaal

gerda zei

waauw...wat doe je dat mooi het op blinken van je web-log..al die quilts op klik afstand..super!!!!!!
Wat heb je toch een goed en mooi kleurgevoel...je zou d'r menig zaaltje mee kunnen vullen!!!!!!!!!
Ik zag dat mijn ecru en rood garen opwas vooral rood !!!!!gelukkig mag ik werken vandaag....zouden ze?????????(ha ha)flauw he.
Fijne dag voor jullie allemaal

gerda zei

och hemel ik dacht dat mijn computer stoorde dus zit op de toetsen te rammelen zodat het er twee keer opstaat!!!sorry
(het is ook zo leuk vandaar twee keer zoooooo leuk dus!!!!!!!)

Annelies zei

Heerlijk om naar al je quiltfoto's te kijken. Wordt het niet eens tijd voor een tentoonstelling ?

marian'ne m zei

MMMMMMMMM zo'n heerlijk stapel(tje).

Mooi zo AL je quilts te zien.

((handig miepje))

conny zei

Wow, wat een produktie heb jij al zeg, en de xc3xa9xc3xa9n nog mooier dan de ander; daar mag je best trots op zijn!

groetjes van ingrid h.g. zei

Nou, persoonlijk vind ik het werken aan een quilt heel wat rustgevender, dan het uitzoeken van foto's voor een foto-album,... en dan heb ik 't nog niet over het plaatsen,....

@Conny, ik ben al wat jaartjes bezig, maar toch als je bedenkt dat er geen naaimachine aan te pas is gekomen,...... dan zijn het er best wel veel.
Dit zijn ze nog lang niet allemaal,.....
;o)

@Annelies, nou,.....uhm,.....

@Gerda, we horen 't wel van je,...
;o)

Marianne D zei

Mooi!!!Wat leuk zo'n "Quiltshow",eigenlijk heeft Annelies gelijk,je zou je eigen expositie moeten hebben....

groetjes van ingrid h.g. zei

Nee joh, dan is m'n huis zo leeg,.....
;o)

katrien zei

Wat een leukerds,en ze houden je stofjes in de gaten LOL

Berthi zei

Wat een produktie!! Prachtige quilts!

simone zei

Onwaarschijnlijk.....wat veel quilts, en zulke mooie!!!! Hoeveel steekjes zul je al niet gemaakt hebben....
Prachtig, ik weet niet eens wat ik de mooiste vind.

Wilma zei

Wat heb jij mooie dingen gemaakt!!!
Wat een werk!!
En raar genoeg kan ik ook niet uit een kiezen!!
PRACHTIG!!!!

Mienke zei

Geweldig wat een collectie heb jij gemaakt, ik ga vanavond (nu geen tijd meer) eens even uitgebreid op in je foto album snuffelen. Ik wil je nog graag een mailtje sturen om je wat te vragen, maar kan nergens een mail adres vinden. Daarom mijn adres erbij gezet, als je geen zin hebt laat het maar zitten hoor!

groet,

Mienke

YokkoBears zei

Oh Ingrid, wat een leuke foto.
Wat lief van je.
Old Yeller zit met een leeg garenklosje op schoot en kijkt nogal ondeugend ......

" een oud taartje " zei

Mevrouw Ingrid, mag ik U zo noemen?
Ik geniet altijd zo van Uw verhalen en foto's.
En nu heeft U zelfs een echt fotoboek gemaakt met verwijzingen.
Wat is dat mooi.
Geeft U hier een cursus in?
En kan ik mij dan hiervoor opgeven?
Ik zou U zeer erkentelijk zijn.

Met dank,
een "oud taartje".

groetjes van ingrid h.g. zei

Wat een lieve reacties weer,... :o)

@Mienke, nieuwsgierig Aagje meldt zich,.... :o)
Als je bij Supergoof helemaal naar beneden scrollt, dan zie je mij rechts onder, met emailadres,....

@Fleur, van wie zou hij dat hebben,....?
;o)

@Mevrouw Taartje,wilt U aub gewoon Ingrid zeggen, Goof, gekke Goof of Supergoof mag ook,....

Ik kan U helaas geen cursus geven. Het is allemaal door web-log.nl bedacht en ik heb er m'n eigen draai aan gegeven,....

Wat gezellig mevrouw Taartje dat U een reactie plaatst.
Ik hou van taart,....
;o)

Hilly zei

Wow Goof ,dat ziet er super uit ..en als je zoiets voor elkaar krijgt ,mag je jezelf geen computerkluns noemen!!
heel erg mooi ,enne zaterdag lekker in de trein de vliegeraar lezen?????

groetjes van ingrid h.g. zei

dat was ik net,....

Anonymous zei

@Hilly, dat had gekund, ware het niet dat ik altijd misselijk word als ik lees/handwerk in een rijdend/bewegend 'iets',....

Dus dat wordt gewoon genieten van het Hollandse landschap!
En een beetje boel zenuwachtig worden,....
:o(

dijn/audrey zei

Goof! Ongelooflijk wat heb je al veel gemaakt en dit is nog niet alles.... xc3xa9n je gezin, xc3xa9n andermans babietjes... wooooooo.

Prachtig zo, je fotoalbum! Puur genieten om dit allemaal zo op een rijtje te mogen zien.

groetjes van Willeke zei

Wat een schattige lapjes en lieve beertjes (Yokko?)

frauke zei

heb net een keileuk dienblad voor je gekocht; rond, rood met witte stippen. Wel plasticfantastic;)
tot morgen, ajuus he! xxxxxxxx

Juul :o) zei

Wat een heerlijke foto hierboven en wat een luxe zo'n fotoalbum!
;o)

Heerlijk om alles weer een keertje te bekijken!
:o)

@ Frauke,
laat je je fijn door mamma vertroetelen morgen?
(((knuffffffff)))
:o|

Juul :o) zei

*xc3x9c*
snorry
*xc3x9c*

Juul :o) zei

Wat een heerlijke foto hierboven en wat een luxe zo'n fotoalbum!
;o)

Heerlijk om alles weer een keertje te bekijken!
:o)

@ Frauke,
laat je je fijn door mamma en pappa vertroetelen morgen?
(((knuffffffff)))
:o|

Mevrouw Taart zei

Mevrouw Goof, wat jammer dat u geen cursus geeft in dit hele webgebeuren.
Dan waag ik mij hier maar niet aan en blijf ik trouw lezen.
Dank U voor Uw antwoord.

jose zei

Wat een mooie quilts en mooie beren en stofjes.
ALLES PRACHTIG BIJ JOU. INGRID.....