donderdag 3 januari 2008

"Bijzonder liefdevolle pakketjes,..."


Vanmorgen op pad geweest om kennis te maken bij een toekomstig kraamgezin. Het is altijd leuk om bij een wildvreemde, hoogzwangere vrouw op bezoek te gaan. Van te voren de route uitstippelen zodat je dat niet hoeft te doen als je voor de bevalling wordt opgeroepen.
Je wordt weg-wijs gemaakt in het huis, daar is de slaapkamer, de badkamer, en zo hebben we vol liefde het babykamertje ingericht,... Je ziet hoe, trots, de deurtjes van de commode open gaan, om de keurig gewassen en gestreken, stapeltjes met piepkleine kleertjes te laten zien,...
Je legt uit hoe dat je te werk gaat tijdens de kraamtijd, vraagt naar eventuele wensen en bijzonderheden. Vertelt dat in 2008 het basispakket van 44 uren gelukkig naar 49 verhoogd is,...Dan is het weer tijd om op te stappen. Je neemt afscheid en zegt: "Tot vanavond,..."Want dat zou tenslotte zomaar kunnen,... En je laat de mensen achter, die nu weer een stapje dichterbij zijn gekomen bij DE bevalling, en die hopen dat ze JOU dan ook zullen zien,... want je bent zo lief,... ;o)
En als je dan thuis komt, ligt daar zo'n super gezellig pakje in de brievenbus, waar je helemaal blij van wordt,... Die Bep , hoe verzint ze het toch allemaal weer,...

40 opmerkingen:

YokkoBears zei

Wat een schattige stofjes en zie ook nog wat leuks :-)

groetjes van ingrid h.g. zei

@Fleur, bedoel je dat harige,....?
;o)

Wilma zei

Wat een heerlijk pakketje. Houd het goed in de gaten wat het gaat worden.

Is altijd leuk om een leuk gezin te ontmoeten voor de grote dag....
Spannende tijd voor het gezin!!!

lia van haaren zei

ik kreeg hem ook binnen vanmiddag,wat een verrassing iedere keer.dat harige spul is heel harig,wat maken we Fleur nieuwschierig.heb ik dat wel goed geschreven?

Yvonne aka sommeke zei

Hi Supergoof,
'k Las net op het prikbord een berichtje van Bep over het laatste postpakketje. Er zou wat ontbreken.
Kijk ff hier :
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1210&i=112229&t=112229#reply_112229

Daaaaag

YokkoBears zei

jaaaaaaaa :-).

Ellen zei

Spannend, weer een pakketje van Bep, ben benieuwd wat het deze keer gaat worden.

Je ooievaar-harten-quilt is ook erg mooi geworden! Heb je geteld hoeveel hartjes er in zitten? ;o)

Astrid zei

Leuk...daar gaan we eens gezellig voor zitten om te volgen wat dit weer voor schattigs gaat worden! Leuke stofjes trouwens!

frauke zei

aah, ik vind het briefje wat Bep erbij doet altijd zo lief!
xxxxxxxxxxxxxx

katrien zei

Ben al benieuwd naar het resultaat,we houden het hier in de gaten hoor.

Hilly zei

Ik heb t al vaker gezegd ,je hebt een mooi beroep en dat komt vooral door de liefde die eruit spreekt als je het beschrijft....

marian'ne m zei

LEUK !!
Ik hoef niet meer te raden maar dacht aan een hond. Dacht dat dat zilverachtige en kluif was !!;-))).

marcella zei

gek dat ik dit soort logjes ineens met speciale aandacht lees ;)
spannend pakketje van bep, vooral het fluffige randje berenvel heeft mijn aandacht ;)

groetjes van ingrid h.g. zei

Laat ik xc3xa9xc3xa9n dingetje verklappen,....
:o)

'T is geeeeeeeeeeeen beertje,...
en ook geen hondje,...

Hm, dat waren twee dingetjes,...
;o)

moniek zei

ik ben sinds kort ook saint net als jij en lees nu je log, geweldige log heb je, en ik weet wat het pakje van bep is ik had m zelf ook op mat liggen gister, ik snap alleen niet dat ie in de magnetron kan????( zie patroon)

groetjes van ingrid h.g. zei

@Hoi Moniek, in de magnetron,....?
ff kijken >>>>>>>>>>

Ooooooooooooh!
Bep maakt de stofjes van haar quiltjes en poppen meestal 'ouder', dan gaat het lapje vantevoren in de koffie of thee en dan ziet 't er ouder uit.

In dit geval moet/mag het sneeuwmannetjes(dat is ondertussen wel duidelijk, geloof ik) een beetje 'vies' gemaakt worden.
Dat kun je met een kwastje met sterke koffie doen, en dan zo laten drogen of op 400 W in de magnetron,...

Gezellig dat je hier ook langs komt!
:o)

Juul :o) zei

Hmmm ja... dxc3xa1t is wel duidelijk maar hoe zit het met "het mysterie van het been..." (?)
Ooohhh die ingredixc3xabnten zien er zoooooo spannend uit!
;o)

Altijd leuk om jouw kant van je werk te lezen.
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

dat been is er gewoon niet
;o)

groetjes van ingrid h.g. zei

@Hoi Juul.
ik was al bang dat je een longontsteking had,....
pffffffffffffffffffffffff
:o)

Juul :o) zei

Dus dat is geen zilverkleurig "botje"?
;o)

*kijkt vol verwachting of Ingrid "een zwak moment" heeft*
*xc3x9c*

huppeldehup
Ik kuch nog wel (bij tijden heul veul) maar verder kan ik alweer beter ademen.
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

@Juul,
nee joh, dat is geen zilverkleurig botje, dat is de flits van 't fototoestel in plastic gevangen,...

Maar 't is geen geheim,....iedereen weet al dat het een sneeuwmannetje met beentjes is,.....
En dat 'botje' ,....dat zijn kraaltjes,....

Ben heel *b*l*i*j* dat je lucht hebt!

Juul :o) zei

Ik zie er nog steeds een soort zilveren klauwtje in... *xc3x9c*
...en samen met het sterrenstofje en dat "bontje" ziet het er echt hxc3xa9xc3xa9l errug mysterieus uit!
boehoehoe... *xc3x9c* echtwel!
;op
Een bungelbeensneeuwman dus...
Hmmm ik blijf benieuwd... LOL
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

Goed zo!
;o)))))))

Juul :o) zei

LOL, na 21 maart smelt die stof (en dat zilverDingesDing) als je 'm dan nog niet af hebt...
:o)

Juul :o) zei

alles ok
:o)

Juul :o) zei

... testje...
(web-log doet nl. "gek")
;o|

Hilly zei

hahah ik weet ut ,ik weet ut....

Hilly zei

oh hahahahahah zie nu dat t ook al diverse keren in de reacties staat...ahum geen druppel gedronken alleen water met bubbels hoor!!

Juul :o) zei

I. er staat chocomelk!
;op
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
;o)
ben ff wat anders doen :o)

groetjes van ingrid h.g. zei

@J., dan heb ik een probleem :o(

@Hilly, ik had vandaag hetzelfde,.... wilde ook een hint geven, en zag toen dat 'iedereen' het al wist,...
*xc3x9c*

Juul :o) zei

I., hoezo?
:o)

(!):ox(!)

*heeft inmiddels nog een chocomelk ingeschonken...*
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
;o)

Juul :o) zei

Oh... er daagt iets... over een LFZH...?
ploink?
*xc3x9c*

Juul :o) zei

Das geen probleem hoor.
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

iksnappernietsvan *xc3x9c*

jose zei

Ik snap er ook niks van hoor.

Juul :o) zei

@ I., rotflol!
jawel, je snapt ut echt wel.
;o)
Ik ga ff chocomelk maken >>>>>>>>>
*xc3x9c*

@ Jose,
ik snap dat je het niet snapt maar de boodschap was dan ook voor I.
;o)

>>>>>>>> ;o) >>>>>>>>>

btw, bij mij vandaag nog meer "cryptisch geknoei voor insiders"... *xc3x9c* ik kan 't ook niet helpen. ;o)
puzzeldepuzzel...
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

*kan er geen chocolademelk van maken,...*
;o)

Juul :o) zei

@ I,
ik wel ben bijna klaar ;o)
nog ff slagroom erop doen...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

groetjes van ingrid h.g. zei

ik snap het nu helemaal!
:o)
Yes!

Juul :o) zei

;o)