dinsdag 22 januari 2008

"En straks K-3,..."


Zo, na drie enerverende werkdagen, weer tijd voor een logje. Op handwerkgebied heb ik niet zo heel veel te melden. De dagen dat ik vrij was heb ik onder andere gevuld met het verzamelen van lapjes,... als een echte hamster was ik bezig. Dan heb je niet veel tijd om te handwerken,.... behalve dan af en toe een blokje voor m'n Sjaantjeslap, oftewel Dear Jane.
Dit is K-2 Grandpa's Chickens, en voor mij blokje 132,... Dat gaat lekker! Jullie houden er nog een paar te goed, die laat ik een andere keer zien!

23 opmerkingen:

YokkoBears zei

Lief blokje.

Hamster, oh gewoon :-).

Juul :o) zei

't is een schatje!
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

De buitenste randjes liggen niet plat, daardoor lijkt het wat scheef,....
Maar in het echt klopt het helemaal,....
;o)

YokkoBears zei

Maar dat zien we toch ook ....

groetjes van ingrid h.g. zei

;o))))))))))))))))))))))))))))

Juul :o) zei

Ik zag ut xc3xb3xc3xb3k allang hoor.
;o)

groetjes van ingrid h.g. zei

ben nu bezig met K-3,......
:o)

jose zei

Ingrid wat mooi, en dat na die 3 drukke dagen. Knap hoor. Ik ben alleen maar aan het schoon maken, niks handwerken. Net klaar voor vandaag.Ik ga lekker mijn mandje in. Nog wat TV kijken, en morgen weer vroeg op.

conny zei

Ik geloof dat je ook blokjes aan het hamsteren bent?

Juul :o) zei

Natxc3xbaxc3xbarlijk ben jij bezig met K-3.
Suuuuuuuuuperrrrrgoooooooffffffffff
(sorry, moest ff)
*xc3x9c*
:o)
LOL
*xc3x9c*
Oeps >>>>>> niet met die pepernoten gooien >>>>>>>> hxc3xa9xc3xa9xc3xa9... hhhmmmjjjmmm, lekker! dankje! :o)

Juul :o) zei

... zeg... heb je al paaseitjes?
Oeiiiiiiiiiiiii >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
;o)

Wilma zei

Lekker om met de blokjes te stoeien hxc3xa9???
:o)

Annelies zei

Je gaat echt als een speer. Leuk weer een blokje erbij.
Paaseitjes vraagt Juul, zijn die er dan al ?

Cornelia zei

Ich hab frei und viel geschafft,
ich xc3xbcbe noch Technik von Hand, kannst Du auch mal eine Rxc3xbcckseite zeigen, oder deine Stiche?

dank fxc3xbcr die quiltfreude

Cornelia

groetjes van ingrid h.g. zei

@Annelies, ja 't gaat lekker! Geen idee of er al paaseitjes zijn, vast wel,....
:o)

@Cornelia, binnenkort zal ik de achterkant laten zien en hopenlijk een duidelijke foto van de steekjes,....
Fijn dat je vrij bent, wat ben je aan het maken, vroeg het nieuwsgierige Aagje,....
;o)

katrien zei

Mooi blokje,en ook weer zo'n kleine stukjes.Ik vind die naadjes dan zo vervelend en weet soms niet hoe ze plat te krijgen.Heel moeilijk bij zo'n kleine blokjes.

gerda zei

Vandaag weer lekker gewerkt en.....Yes ze zijn er!!!!
SJAAN kom maar langs..
Zo nu heb ik een beetje rust,maar ook weer onrust want het kriebelt...nieuw projektje(nou ja tje?????)

Juul :o) zei

@ Annelies,
Pasen valt vroeg (23/24 maart), en de eerste eitjes zijn al gesignaleerd/t...
;o)
errug (lekker) hxc3xa8?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
:o)

Hilly zei

als je maar geen muziek van k3 erbij opzet.....

Juul :o) zei

Zwaaaiiiiiiiiiiiiiiii!
:o)

Berthi zei

Erg leuke foto, Ingrid! En ik zie helemaal niets dat scheef is!:-)
Ik denk dat ik nooit het geduld kan opbrengen om zo'n kleine blokjes te maken!

groetjes van ingrid h.g. zei

pssst, ik ben er weer!
Heb 't deze week een beetje druk gehad in een kraamgezin met 2 kinders onder de 2 1/2 en natuurlijk een baby, moeder en,... een vader met griep,....
;o)

Juul :o) zei

Hoipiepeloi, dxc3xa1xc3xa1r was je weer!
:o)