dinsdag 15 januari 2008

"Oké,..."


Vooruit dan maar,... Omdat ik overspoeld word door mailtjes of ik toch snel m'n lapjes wil laten zien.
Zie hier de buit van een heerlijke ochtend bij Petra Prins in Zutphen. Gelukkig waren er toch nog wat lapjes overgebleven,...  Hoewel vorige week de meeste dames flink hun best hadden gedaan om daar verandering in te brengen. Zoals hier en daar te zien en te lezen viel in web-logland,...
Wat heb ik allemaal gedaan? Gezellig gekletst met Gerda en Bep, de quilt "'t Ooievaarshuis" laten zien, en Conny met haar zus gesproken. Heel veel lapjes bekeken en gevoeld,... Kortom een fijne dag!
En,.... Gerda nog bedankt voor de thee en de lekkere koekjes,....!

33 opmerkingen:

Marianne D zei

O moooooi Ingrid!Wat een lieve stofjes,allemaal in een mandje doen en dan eerst een tijdje er naar kijken voor je er in gaat knippen,doe jij dat ook?
Ik heb weer wat gemist als ik zo de blogs doorlees....
Nou ja,kan niet alles hebben zullen we maar zeggen ;-)))

Betsie zei

Hele mooie *lapjes* Ingrid!!!
Weet je al wat je er van gaat maken?

marian'ne m zei

Mooi palet kleurtjes, vast al een plannetje voor !!:-).

YokkoBears zei

Super mooie stofjes hoor Ingrid.
Je hebt echt je best :-) gedaan.
En leuk dat je het allemaal
(is dit wel alles :-) ) laat zien.

groetjes van ingrid h.g. zei

Jazeker heb ik hier een plannetje voor.
Deze stofjes zijn met voorbedachte rade gekocht,....
en wel,..... voor m'n Dear Jane.

Er zal nog genoeg van over blijven voor een andere quilt, quiltje, lange lijs,......
;o)

wordt vervolgd,.....

groetjes van ingrid h.g. zei

@Fleur, hoe kom je daar nu bij,...

*xc3x9c*

conny zei

O gelukkig, ik zie dat je toch nog tijd over hebt gehouden; mooie lapjes heb je uitgezocht. Ik ben nog steeds onder de indruk van je Ooievaarshuis, je kon zien dat daar zxc3xb3veel van jezelf in zit. En nu Dear Jane blokjes maken? Of ga je weer zo'n prachtig eigen ontwerp bedenken?

groetjes van ingrid h.g. zei

@Conny, met dat laatste idee ben ik al een beetje aan het spelen.
Maar nu nog even niet.

Ik heb weer erge zin om wat blokjes voor de DJ te maken. Ben er vorig jaar aan begonnen en heb net weer de malletjes gemaakt voor blokje 128,...
Dus dat gaat lekker!
:o)

gerda zei

Graag gedaan Ingrid....lekker he met sukkela....
Het was ook weer erg gezellig...mijn!!lappies zijn NOG niet binnen!!!!!
Maar niet getreurd heb nog wel een en ander te doen.....
Ohhh en je quiltje is in het eggie's nog mooier..en we mochten eraan zitten!!!!!dank je wel voor de gezellige ochtend.

Mupminoes zei

Oh wat een leuke lapjes, zal ook heel goed in mijn collectie passen.

Wilma zei

Wat een mooie lapjes!!! Jij hebt weer een heerlijke ochtend achter de rug!!

frauke zei

prachtige lapjes weer!xxxxxxxxxxxx

Astrid zei

Wat een heerlijke buit Ingrid! Om van te genieten!

Hester zei

Volgens mij heb je een heerlijke dag gehad, leuke lapjes.

katrien zei

Wat een leuke aankopen.Hele mooie stofjes hoor.

Joke zei

Mooie lapjes zeg en wat hebben jullie het daar gezellig gehad volgens mij!

martine zei

Mooi!!!! lapjes verzamelen is bijna nog leuker dan quilten.

Liliane zei

Oh, Oh wat een mooie lapjes.Heerlijk om hier weer mee aan de slag te gaan.Ben zxc3xb3 benieuwd naar jouw dear jane als die klaar gaat zijn!

Annelies zei

Mooie lapjes. Ik zie een lapje dat ik ook heb, linksboven met de bloemetjes met dikke rode hartjes.

Ellen zei

*kwijl* *aai* *kwijl*

;o)

Berthi zei

Een prachtige buit!!!

dijn/audrey zei

Heerlijke wegdroomkleurtjesvanlapjes!

frauke zei

hoi piepeloi

frauke zei

lol, hihihi

frauke zei

lalalalalalalalalalalaaaaaaaa

marian'ne m zei

Volgens mij wil Frauke jou/ons wat duidelijk maken !!?

Dat ze vrolijk is kunnen we al zien :-)).

jose zei

Wat een super lapjes, ja daar kan je wel voor slagen bij Petra Prins. Die heeft zo'n mooie stofjes. Kwijl kwijl. Heel mooi Ingrid daar zal wel weer wat moois uit komen.

groetjes van ingrid h.g. zei

Ja, Petra heeft prachtige stoffen!

@Liliane, ik ben ook zeer benieuwd, maar ik denk dat het nog wel een tijdje zal duren, eerdat we dat weten,...
gelukkig maar,...

@Frauke is een beetje baldadig denk ik, want ze moet vrijdag weer naar de kaakchirurg. Dan wordt haar verstandskies verwijderd,... En niet getrokken of gesneden. Nee, die rotdingen zitten zo beroerd dat ze in 6 gelijke stukken worden gezaagd en dan kunnen ze met met veel pijn en moeite er uit,....

En die kanjer van een dochter van mij, maakt dit nu dus voor de tweede keer mee, dus ze weet precies hoe 't zal gaan,....
:o(

marian'ne m zei

WHOAA Frauke, weet er alles van STERKTE !!!

Knap dat je de strijd WEER aangaat !!!

dijn/audrey zei

Veel moed toegewenst, Frauke! Als je geweest bent, jezelf ENORM belonen met wat leuks of lekkers hoor!

groetjes van ingrid h.g. zei

@Dijn, Frauke is in november al een keer geweest, en toen kon ze twee weken lang alleen maar vloeibaar voedsel naar binnen krijgen,...
dus ze kijkt er niet naar uit,....

frauke zei

jullie zijn keilief!!

Juul :o) zei

@ Frauke,
hxc3xa9xc3xa9l vxc3xa9xc3xa9l sterkte vrijdag!
(((arme jij)))

@ Ingrid,
volgens mij had je een top-dag, mooie stofjes!
:o)

...ff verder lezen >>>