woensdag 16 januari 2008

"Lapjes en de vliegeraar,..."



Vanmiddag toch nog op pad geweest. Al m'n witte naaigaren bleek op te zijn, en dat kan natuurlijk niet in 't huis van een quiltster,... en het zelfde gold ook nog voor de paternoplaat,.... Dus op naar Stegeman in Rouveen, en o wat een straf daar zijn natuurlijk ook weer lapjes,....
Het is toch wel een vreselijk probleem om een laatjeskast te hebben, waar zoveel in kan. Jullie voelen vast met me mee,...
En het boek vraag je je misschien af? Dat is een cadeautje dat ik heb gekocht van de boekenbon van m'n kraamgezin. Lief hè! Ik had er al zoveel over gehoord, dat het beslist niet moeilijk was om een keuze te maken.
Blijkbaar was het een goed idee, want menig gezinslid heeft het boek al gereserveerd,... "Mama, mag ik na jou,..."

18 opmerkingen:

marcella zei

Gelukkig heb je nog wat lapjes gekocht, die had je beslist nodig :)
Maar ze zijn wel erg mooi hoor Ingrid, die van gisteren ook van Petra Prins. Ik ben er nooit geweest, ik kom haar alleen op beurzen tegen (tot in Frankrijk toe)en ik zou dolgraag even de sfeer van haar winkel willen proeven. Eigenlijk streef ik er naar om alle quiltwinkels een keer van binnen te zien ( en dat is ook een hobby ;)

groetjes van ingrid h.g. zei

@Marcella, ik denk dat je de winkel een plaatje zult vinden,.... zoveel prachtige stoffen en heel veel quilts,....

YokkoBears zei

Ik moet wel lachen hoor.
Je witte naaigaren op en dat had je dus niet gemerkt :-).
Deze kan ook wel in het goede smoezenboek vermeld worden, lijkt mij.
:-) :-) :-) :-)

Maar. je stofjes zijn erg mooi.
En ..... ben je dan ook in de quiltwinkel daar vlakbij geweest?

groetjes van ingrid h.g. zei

@Fleur, 't klinkt idioot, maar 't was echt zo,.... Ik dacht dat ik nog een klosje had, maar ik vergiste me,...
Nee, ik ben niet verder gereden,... echt niet!

Anonymous zei

Dat eerste stofje en dat rode ruitje, die roepen .......
Oh help ..........

YokkoBears zei

Natuurlijk kan dat Ingrid.
Maar ik moest zo lachen, heerlijk.

Maar echt ....... waarom rij je dan niet die twee minuten verder .....
Ze hadden daar misschien net dat ene lapje of iets anders .....

marian'ne m zei

OOk weer snoepies van stoffies !!!

Mooi besteedt dxc3xa9 bon !!

Eeehm, kijken of mijn witte garen ook op is misschien >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Anja.M zei

Ja, je word er zo hebberig van he,al die mooie lapjes.

simone zei

De vliegeraar is 1 van mijn lievelingsboeken, veel plezier ermee. Trouwens de film (The kite runner) heeft ook heel goede kritieken!
groetjes, SImone

groetjes van ingrid h.g. zei

@Simone, er is me al gezegd, dat ik m'n zakdoek bij de hand moet houden,....

@MM,... en?
;o)))))))))

@Fleur, nee, ik vond 't al erg genoeg dat ik deze mee 'moest'nemen,....
*xc3x9c*

Annelies zei

Mooie lapjes ! Ik had van Simone al gehoord dat het een prachtig boek was. Ben beslist van plan het te gaan lezen.

marian'ne m zei

OO wat erg, mijn hxc3xa9le voorraad is op, behalve mijn witte quiltgaren !!;-)))

groetjes van ingrid h.g. zei

:o))))))))))))))))))))))

Marianne D zei

De Vliegeraar heb ik gisteren ook gekocht,ik heb er al zoveel over gehoord...Eerst het boek lezen en dan de film zien,heerlijke vooruitzichten....
Lieve stofjes trouwens,ze passen echt bij je!Ik wissel nog al eens van kleuren,kan lekker grutten met aardkleuren en dan opeens weer romantisch met rozen en lieve stofjes :-))

Berthi zei

De kast wordt in ieder geval weer aangevuld met mooie stofjes en het is altijd handig om enkele lapjes in voorraad te hebben!:-)

simone zei

En deze Simone heeft het boek voor haar verjaardag gekregen en kan niet tot een eind komen, ik vind er niets aan. Op vakantie was het al enige boek nog over dus ik ging het lezen maar ooo wat vervelend.
Ik ga wel met het buurvrouwen-uitje naar deze film, wie weet...........groet, Simone.

Juul :o) zei

Oh wat errug, ja je *M*O*E*S*T* echt ff winkelen!
:o)
huppeldehup!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ff verder lezen >>>>>
;o)

Marjolijn zei

Oh wat "zielig" dat je weer lapjes "moest" kopen. Gelukkig was het toen alweer een paar dagen geleden dat je bij Petra Prins was geweest. Hahaha. Lastig he zo'n verslaving. Maar het is heel herkenbaar. En dat boek van de Vliegeraar is heel bijzonder. Ik ben het ook aan het lezen. Veel plezier met zowel de lapjes als het boek.
Gr. Marjolijn