dinsdag 29 januari 2008

"Een grote mand, gevuld met,..."


Daar hou ik nou van!

24 opmerkingen:

Simone de Jong zei

Oooo prachtig! Daar hou ik nu ook van!!!

Yvonne aka sommeke zei

Ikke ook!

Juul :o) zei

Hoi, ander bloemenmeisje!
;o)

Hij is mooooooooiiiiii, daar ben ik ook dol op!
En ik zet ze na de bloei (afgesnoeid) in de tuin, voor het volgende jaar.
:o)

Mary zei

mooooooooooooooi !!!

Hilly zei

ja geweldig!!!!!!!!!en daarna in een vaas drogen (hier staat zelfs op de wc een bos met de spiegel erachter lijkt ie 2 keer zo groot)

Astrid zei

Wauw......heel kleurrijk!

Yvonne V zei

Mooi! Als ik dit zo zie, dan begin ik een beetje lentekriebels te kijken. Het vrolijkt me helemaal op :o)

conny zei

Ik heb net nog een klein bosje sneeuwklokjes op een vaasje gezet, maar hortensia's horen ook tot mijn favorieten.

Corrie zei

Prachtig!
Kun je toch nog iets van buiten om je heen voelen.

Wilma zei

Ja, ik ook!!!!
Wat heerlijk om te zien!!!
Daar word ik weer een stuk rustiger van na het lezen van het log bij Berthi......

Soms heb ik dat...... Je vreselijk kunnen opwinden over iets......

MMMMMMMM....... Ja ik wordt weer een beetje rustig!!
:o)

Marianne D zei

Kijk,hier wordt ik nou vrolijk van!!!Supergoof,you make my day.....:-))))
Nog een beetje slapjes maar weer blij aan het bloggen!

dijn/audrey zei

Ahhhh, Goof. Mijn lievelingsbloemen!!! Zo'n gulle weelde, hortensiaatjes...

frauke zei

wouw... prachtig!! mama's lievlingsblommen;)

YokkoBears zei

En deze kleur,
ja, dit is superbe mooi.

Juul :o) zei

Ik kreeg vanmiddag een ansichtkaart met hortensia's erop.
(ik dacht: das ook toevallig...)
;o)

*zet een pot tijmhoning neer*
Beterschap!
:o)

Hermien zei

Je bent beslist niet de enige!!!!
Misschien een onderdeel van het Quilt-naald-draad-borduur-virus???

Hermien zei

Supergoof, ik heb nog een vraag waar jij vast antwoord op weet:

Hoeveel geld heeft een normaal mens nodig op de handwerkbeurs komend weekend????

dijn/audrey zei

Een normaal mens? Ehmm, het pakhuis van Dagobert Duck?

Een abnormaal mens? Die bestaan niet.

mm zei

Mooi, heb ze nog nooit zelf in een vaas gehad !!!

Hermien VEEEEEEEEEEEEL, haal alle spaarpotten maar leeg !!

groetjes van ingrid h.g. zei

@Hermien, hele moeilijke vraag,....
Zoals iemand mij al vertelde,.... leef je uit, die beurs is er maar xc3xa9xc3xa9n keer per jaar!
;o)

groetjes van ingrid h.g. zei

Ben ook blij met m'n hortensia's in m'n supergoofhuisje in web-logland. Die mooie kleur blauw en de prachtige bloemen,...

Voordat ik ging quilten kon ik altijd wel een goede reden vinden om een hortensia in huis te halen.
Proberen om 'm zolang mogelijk goed te houden, van de bloemen een krans maken en daarna, inderdaad de tuin in.
Dat laatste is hier helaas nog steeds geen optie met het Yeppemonster,...

Groetjes van Willeke zei

Schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juul :o) zei

Yeppe, mooie plant hxc3xa8?
Dus: afblijven!

Woeffffffffffff!

hmmm...
;o)

groetjes van ingrid h.g. zei

LOL
;o)